we will walk

igår efter skolan hängde jag med davie som jag inte har varit med sen i somras typ, det var kul vi käkade på coffee lounge, åhhh kan verkligen inte tröttna på deras ciabattamacka <3333333
sen efter ett tag åkte jag hem och fixade mig inför DISKOBOWLINGEN haha
malin var sjuk igår se hennes födelsedagsfest ställdes in, väldigt synd.
så vi bestämde oss för att bowla ist JAG GJORDE EN STRIKE!!!!!!!! men träffade typ ingen dom andra gångerna..
det va galet nice iaf, och sen åkte vi till brynäs..

idag har jag bara chillat, sovit,suttit vid datan och ätit IKEAchips, Gud va goda dom är!

okej nu ska jag fortsätta lyssna på musik tiihhihiih HEJDOO



oscars mössa, och han har på sig lisas tröja ahahahahah dör

Kommentarer
Postat av: gaby

sv; HEHE jag vet,vad troru jag tog bilderna för lixx???????:P:P xD

2011-01-23 @ 18:36:31
URL: http://annahgabriella.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hihihihoho världens bästa blogg saknar det faktiskt

2011-04-25 @ 10:01:14
Postat av: Johannes Simonsson

Discobowling e askul! vi borde göra de nån gång

2012-01-28 @ 01:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0