You left my heart with Memphis

tjaaa, Lara här.
kom nyss hem från skolan, eller okej för typ en timme sen men ändå, slutade tidigare för franskan va inställd woho!
ahha när jag kom hem värmde jag först en pizza, va jättemätt då men va fortfarande sugen på nåt så jag åt lite chips och en sandwichglass, va så mätt sen så jag visste ite va jag skulle göra, men nu är jag hungrig igen..serisöt jag vet inte vare är för fel på mej..hahah aja vet inte va jag ska skriva nu, ska plugga lite so idag o kolla på grey's! (L)
dagens b-bilder:

haha hjärt&lungräddning imorse, alla hade en varsin docka, skitäckligt haha

fetto o kurdi! <3

visst ser jag läskig ut på den här bilden :Ohehe

NO:n e inställd imorn för min grupp (går i blandgrupp) så jag börjar 20 över 11!!! hur sköönt??åååh då kan jag äta mkt på morronen! hinner ju inte det annars.. eller har igentligen simning efter men skiter i idrotten hehe, så mina brownies e nog lite avundsjuka på mej :D 
aja hare bra PUSS/kurden


Kommentarer
Postat av: sockertop

MYCKET avundsjuk

2010-03-17 @ 20:20:42
Postat av: lolieboy

ballare dockor än på min tid!

2010-03-22 @ 23:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0