yesterday!

tjooo bree, hhaha lol, Lara här
vaknade för en timme sen typ o har inte ätit frukost så min mage kurrar..
aja

igår åkte jag ner till stan o käkade lunch med svenni,ks,chipsy o hannes, det va nice o mktmkt gott!! haha
vi satt o åt i flera timmar typ,
sen tog jag bussen till dallas o käkade med jossan o ludvig, ellr jag va fortfarande mätt, jossan med så vi drack bara cola, men luddi käkade pizza, vi satt där aslänge o gick vid typ 9, aaaskallt dog typ.
sen satt kag bara vi datan o kollade på tv med familjen, gjorde inte så mkt mer..

IDAG börjar desperata i IMORN börjar grey's, gaaaah gissa om jag e glad :D:D:D:

aja bilder nu då, sen ska jag käka frukost, PUSS/kurdi

svenni eeeeter
 

ks!

haha hannes!

haha chipsy ville såklart inte va med på bild..

pastacurry! <333333333333333333333333

luddevig
 
jossan vägrade va med på bild :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

gott!

2010-03-02 @ 23:56:10
Postat av: Malin

Hahhahaha, jag dör bilden på svenni :'D hahahahah ser ut som att hon trycker in maten i käften :'D <3

2010-03-03 @ 12:50:24
URL: http://summerlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0