the show must go on

Fetto har just suttit och skrivit ett fett långt inlägg till er nyss, men självklart försvann det.. ROLIGT. lite irriterad men är nu då..
Iallafall så började dagen med sovmorgon, (tummen upp) Sen var det föreläsning på Vasa med massa andra skolor om kärlek, problem och sex och sånt. På rasten åt jag och sockertop massa på caféet, godis, fika och macka. Back to school för att äta chickengrejer och sen var det So prov på eftermiddagen, vilket inte gick så lyckat. Vill ej prata om det ens nej fy vill bara glömma det hehe. Efter det gick jag ner till tandis, och sen mötte jag upp folk på stan för att shoppa lite. Bl a spanska malin och resterande fatbrownies var i city(ahhah). Visar och skriver om det jag köpt senare, orkar och hinner inte lägga in bilder. Min mobil har ju ändå damp satt... Nu iallafall så sitter jag i min säng, proppmätt och trött, i väntan på att gå till Kurdi på en fettig filmkväll med folk!
Ha det nice efter att läst detta bildlösa och kanske lite tråkiga inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0