supertrög söndag

Tänkte plugga och vara med kompisar idag men
- spanska böckerna ät i skolan
- ingen kunde /ville  vara med mig
Frågade typ alla om dom ville plugga spanska med ingen kunde, men jag väntade till kvällen för då kunde jag vara med Sockertop och Svenni och plugga spanskan men båda smsade nu att dom inte kunde. hatar när folk säger det i sista sekund för nu har jag ingen att plugga med så det kommer inte gå bra på provet..
Irriterande.
3 bilder får ni på köpet av detta blogginlägg (LOL)
Fetto, kurdi och Svenni i hästbo  Powerwalk med Stina igår i solen
 Glada Fetto och Gabbi på spanskan
Nu är det gulashsoppa med vitlöksbröd som gäller så puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0