Spanska malin!

Holllaa!! ja jag är tillbaka hit nu. Tänkte göra ett kort litet inlägg eftersom jag endå bara ligger hemma och är sjuk -_- ... Åt världens godaste frukost!! Macka med sylt på och bäst av allt färkpressad appelsin juice!! MUMS!!.. Ja här i hållan har det tydligen snöat i natt också!! (läs mer om mina depprisioner på min blogg) USCH!!! Hoppas mina kära fettosar har det kul och fettigt i våran tjusiga skola. jag tycker vi alla skänker en tanke åt dom så söta som dom är :D hahahha!!

Byebye alla tuffingar där ute i VÄRLDEN!!


Sockertop, kurdi och moi!!  FASHION!!


KRAAAMM!!! // Spanska MALIN!!!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Söt blogg.

2010-03-18 @ 13:15:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0