sockertop i back in da...blogg

TJAAAA

Sockertop är tillbaka efter en lång paus(...) inga vidare kommentarer.
Loggade in på msn för ett par minuter sedan och det första lara(kurdi) skrev tíll mig var: vafan gör du inne på msn
Kanske bevisar hur länge sedan jag var inloggad. Hehe, intresseklubben antecknar.

Idag har jag varit duktig och lagat mat till mig och pappa, creeds to moi

JAG HAR HELT KLART DAGENS TIPS TILL ER BTW!

Dagens tips:

Gå till typ Willys/ Ica(vet ej)/ OK Q8 och köp deras marabou vinter som de måste sälja ut för att säsongen är slut! Så jävla värt, köpte en idag för endast TIO jävla KRONOR!

(Fatbrownies ska vi införa dagens tips?!?!?!?! Grym idé från smartasset number uno)


You know you wanna be as fat as moi
xoxo Sockertop

Kommentarer
Postat av: berget

hhah love att du är back in the game igen !!

2010-03-16 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0