nervös as hell

hejjjjjjjj kurdi här, orkar verkligen inte blogga, men eftersom ingen annan gör det så..
amanda vill sluta blogga så vi tar nog en "paus" för ingen verkar pepp. kommer säkert blogga imorn endå haha

men iaf, jag är så äckligt,pinsamt,galet,sjukt jävla nervös :( intagningsprovet till jazz är imorn, o jag har varit nervös i en månad typ men nu asså Gud tänker inte på nåt annat typ.
det värsta är att jag inte hittar dit, haha kommergå vilse :(
aja ska sjunga dock of the bay hoppas verkligen att det går bra, wish me luck!
ååååh dör, kommer inte kunna sova imorn, aha förlåt men ni förstå inte hur nervös jag är, käkade chips&dipp o cola när jag kom hem från skolan för att lugna ner mej lite o det funkade såklart (L) 

aja lite bilder från dom senaste dagarna:


fika på waynes i söndags med systeryster(tack)

o sen direkt efter käkade jag på max med jossan o ludde, jag??fet???va??? ahah ;)

amanda aka fetto! gjorde bara smoothie på hk:n igår..

fett go jao, ahahah

åt detta när jag kom hem från skul igår, o sen massa mat o annat gottii som naturgodis (L) mm..

hahaah fett skäb bild men jag måste, ååååååh va jag saknar sommaren (L) kolla va brun jag va :(((((

aja hare bra o ät mkt, PUSS/Lara (er favorit,haha)


Kommentarer
Postat av: Emilia

sv: Men du kan va lara!!

2010-03-30 @ 20:16:22
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha ja klart du är favvon Lara!;)

Hoppas det går bra i morron, gör det säkert, lycka till!=)

2010-03-30 @ 20:38:23
Postat av: Lara

haahah, tack cicci!

2010-03-30 @ 20:55:15
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: el berg

och det kommer gå asbra kurraNN!!



swweet bild love!!!

2010-03-30 @ 21:00:01
Postat av: LISOU

Fin blogg! :)

2010-03-31 @ 22:44:14
URL: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0