min bästa vän<3

kurdi här, min älskade bästis (min mobil) är heeelt cp :((((asså skärmen e helt fucked up så jag ser typ nada, o jag kan inte lämna in den på lagning heller för aircall finns inte längre, kulkul..
så jag måste köpa en ny, har sett en som jag kan tänka mej att ha, men ingen e ju som min fina rosa som jag har haft i 2 år <3<3<3<3<3<3åååh börjar snart gråta, den e liksom en del av mej, blir glad varje gång jag ser min älskling <3 oj ja jag pratar om min mobil..haha <3

aja that's life :(((((((((((
efter skolan gick iaf jag,fetto,sockertop,malin,ks,hannes,chipsy och ka hei ner till stan o fikade på java x antal timmar, gotttt!!

nä nu ska jag trösäta med marabou med marsipan :O (L)
PUSS/Lara

PS. jag va med på idrotten idag!!!!!! det va så längesen så jag visste inte ens vad man hade på sej längre haahahaha, DS.

asgod paj, ser dock vidrig ut på bilden

och ja,ge mej sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fråga inte varför jag har shorts på mej -_-

Kommentarer
Postat av: Emilia

laaara din snygge j*vel! JAG VILL OCKSÅ! GAH! OCH NU VILL JAG OCKSÅ HA SOMMAR!!

2010-03-23 @ 22:10:20
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0