last day/night


stan med stur, drack världens godaste smoothie från naked juicebar?

stora e min o den lilla e stinas, hahaha

gjorde skitgod pastasallad hos stinis

stina is hot!

(L) det va mer än va det ser ut som
 


pinsamtgod glass, hehe vi åt upp hela..

freeesh!

o nu  räcker det nog med bilder, vaknade upp hos stina idag då, vi åt frukost,ahahahah jag tog med mej juice hemifrån för jag kan inte äta frukost utan det<3 segade o sånt sen gick jag hem i pyjamas för jag va så deprimerad över att det snöa..
sen vid 3 kom mina kusiner o sanna från uppsala, vi åt o fikade o sånt, creds till sanna!
sen har jag kollat på gossip girl o käkat chips m dipp! o så gott!!

nu ska jag lägga mej, PUSS/lara


Kommentarer
Postat av: stina

jag säger bara våran sallad!!!!!!! gaaaaaaa

2010-03-21 @ 22:51:27
Postat av: Göran Bertilsson

HEJ alla! jag som bloggläsare skulle tycka att det va jätte roligt om alla 4 skrev ett varsit inlägg om ludvig persson. han är såcool och jag vill se vad ni tycker om honom. PUSS

2010-03-22 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0