gjort

ååååååh nu har jag ääääntligen gjort intagningsprovet, o det gick skitbra!!! är asglad, synd bara att dom går efter betygen, suger så extremt hårt :(
världens bästa malin följde med mej till vasa/östra för jag skulle göra intagningsprovey då, vi va där kl 9 men jag va så jävla nervös så jag skrev upp mej sist så jag fick sjunga kl 12, haha jag skakade när jag gick in dit men det gick bra o dom va så snälla, haha. aja så jävla skönt att det e gjort, det finns fan inget värre än att va nervös, aja så nu kan jag slappna av..

aja när jag va klar gick vi till donkilonki o käkade, sen gick vi till skolan, hade två lektioner kvar så det gick fort, sen käkade jag på stan med betty som jag inte träffat på flera månader :OOO åt varmacka på coffee lounge o jag e fortfarande mätt????? va har hänt..

aja orkar inte skriva nå mer nu, PUSS/Lara

ahah skitful bild nervös kurd

maliiin (L)

haha bjuder på den..

chaaaaazz!!

sexigt, o jg vet att min mobilkamera e bäst <33333333

åååh min mamma sa nyss att hon har köpt nån glass med vitchoklad o en annan med chessecake, så ni förstår ju vad jag ska göra nu! tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0