From Sälen 2 Gävle

Lilla sportiga jag, fetto, kom hem från Sälen för drygt en timme sen, sjukt med snö var det där.. Sen kommer man tillbaka till Norrland och det är lika förjävligt med snö. Men i Sälen kunde jag ju iaf uttnyttja snön och åka slalom, så de ägde! En dag i skidbacken åt vi på McDonalds även kallad donken. Likaså idag, jag tjatade som fan och jag hamnade på donken i Falun med 9 nuggets, Milkshake och Bea-såser..GOTT!
Sockertop är på kent och Svenni är magsjuk denna onsdagskväll. Kurdi sitter väl vid datorn och äter I guess.
Lite bilder måste man ju bjussa på :

Förrförra fredagen, jag var trött så jag la mig på min kompis och sov på förmiddagskvisten. Vad gör man inte för sina vänner liksom? Hennes varma jacka var som en skön säng!

Jag & Spanska Malin. Vi hoppade från ett fönster ner i snön en eftermiddag med Viktor. Spännande och lärorikt må jag säga! ÄVENTYR!

Sist men inte MINST, har jag börjat oroa mig för Kurdi och hennes ätande.. Hon har fått trippelt med dubbelhaka bara på några månader..

Nu får ni ta och ha det gött bönder, och ni andra för den delen också,
Jag lägger upp lite underhållande och patetiska videos senare ikväll, men just nu får jag tacka för mig själv(haha lol) BYEBYE


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahhaha, jag dör vilken ful bild !!!

2010-03-04 @ 17:16:01
URL: http://summerlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0