fredagen som slår allt

Fetto är så glad, är så sjukt glad. För allt och inget. Igår sov jag hos Malin, och vi hade sovmorgon till halv tiolv som kurran sa.. HUR NICE VAR INTE DET? vi hade en mysig morgon med musik på högsta volym, brunch, varm dusch och allmänt glad morgon. Efter två musiklektioner och en so lektion som bestod av facebook, var jag och typ 7 andra nere på stan. Kurdi skulle köpa fixa massa grejer med hennes liv(alltså kläder..) sen så köopte vi lite grejer till ikväll. Nu sitter jag hemma, proppmätt efter läsk och kebabpizza och ska senare åka iväg med sockertop och kurdi till Ks med lite annat folk. En fettig filmkväll med övernattning!

Snygg pose (HAHA)eller vad under mitt webbande med spanska Malin i torsdags innan jag stack till henne.
Ska fortsätta att njuta av mitt underbara liv, puss på er kära läsare (LOL) !

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa bloggen!

2010-03-26 @ 19:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0