baby fix me

tjooooo kurdi här, tror jag spyr snart, åt nyss våfflor o dom blev asflottiga så jag ville dö när jag åt dom, hahah gott såklart men mådde illa som fan........mm intressant vaaaa, oki ska jag skriva va jag har ätit idag? ni kommer bli besvikna, fö det e jag, hatar att säga det här men den senaste veckan-,orna har jag shoppat så mkt o inte lagt ner så mkt tid på att äta :(:(:(
idag köpte jag en våffla i skolan,smoothie på stan, våfflor hemma,ballerina kladdkaka, lite chips, skitlite i know :( men ska äta mer snart, bli ju hungrig igen efter 10 min.

oki bilder från idag:

hahha nya modet att ha koftan sådär, fan va töntig jag är..
 
stan med sockertop o jossan, ingen bild på joss då  :(

hur många sånahär bilder har jag på mej då?haha fett skäb

lite grejer från garden collection som jag fick idag

ajajaj det gör ont när jag kollar på dom här vackra klänningarna, okej den till vänster ser skitful ut på bilden, men pinsamt fin på, o den andra med rosor, asså har drömt om den så länge, har varit deprimerad för den tog slut direkt när collectionen släpptes, så tror ni inte att jag dog idag när jag såg den? aj kunde inte andas hahaahah, ja jag är en shopaholic o behöver hjälp, sockertop också (L)

aja förlåt har typ bara lagt upp bilder på kläder den här veckan, ska försöka sluta, men det e fan inte lätt..

imorn börjar vi 20 över 11 sweeeeet!! så har bara musik,so,musik imorn, hur nice?
sen ska jag väl antagligen ner på stan, o på kvällen ska jag o nåra från klassen (bla sockertop o fetto) ha film&fettokväll hos ks o sova där, fett nice!!!

ska dusha nu, PUSS/Lara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0