juniiiiiiii

sho bre, kurdi här

slutade kl 1 idag, fett nice, jag malin o lina stannade kvar på skolan för vi tränade på end of the road som jag o malin sk sjunga i kyrkan på avslutningen!!! o lina spelar piano till:D
sen vid två åkte jag hem till lina för o kolla på spexfotot (beställde inte katalogenn) ahahahahaahah spyyr på mej.
sen när jag cyklade hem från henne smsade jag samtidigt så jag cyklade såklart in i en bil o ramlade med cykeln o skrapade upp knät/byxorna.
hahahaha varför händer sånt bara mej typ?

aja åt frödingeskladdkaka,juice o piggelin nä jag kom hem!!! yuuuummi, har inte ätit nå mer, solade ute ett tag o har fått ränder :D wohooo  men dom kommer ju såklart va borta imorn..
ska paddla med klassen imorn btw! ahah längtar fett mkt jaaaooo

aja PUSShej//Lara

haha tog en skitdålig bild med min mobil, jag är tjejen som visar magen och ser ut som jag vet inte vad..

haha en grym bild på mej o sockertop från igår


Kommentarer
Postat av: evelinaaa

bara evelina som tyckte lara va snyggast på spexfotot eller? på riktigt, deam snygg tjej! :)

2010-06-15 @ 22:39:26
URL: http://evelinstblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0