grilla hos ks

ks är så gullig som har bjudit hem oss, fatbrownies, så ikväll ska vi grilla!
gah va gott

juste vi sklle ju sluta blogga..heeh aja skitsamma:D
den senaste veckan har jag varit med mina fina vänner, har bla sovit hos bella,gabbi ochhar ätit äckligt mkt på stan/köpt pinsamt mkt på konsum o fettat, har lagt ner 300-400kr på snacks o mat bara den här veckan som har gått, ni fattar ju då hur vi har ätit då
i förrigår tältade vi + stina! JAG tältade, gaaah okej jag gör nog aldrig om det, vi var fan 5 pers i ett tremannatält! men mysigt vare jö
igår käkade vi många från klassen på 9an, o sen va jag med davie, haha käkade på max igen, och btw!!!!! mcflurry kostar bara 10 spänn nu! åh kommer hänga på donken varje dag e sommar haha

nej men nu måste jag fixa mej, o sen åka till ks.
PUSS/Lara

man ser ju verkligen hur bra jag trivs där <3 ahahahahah

bild från när vi grillade hos elena efter avslutningen


Kommentarer
Postat av: Anonym

NI FÅR INTE SLUTA BLOGGA! :D

2010-06-16 @ 17:37:52
Postat av: anonym

nej, sluta inte blogga! :)



och seriööst, var har du köpt den randiga 'koft-jacka' som du har på andra bilden? to die for! :):):):)

2010-06-18 @ 22:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0