5 cm kortare

sthlm med gaby igår vad awesome!
mina pengar tog slut efter tn timme typ så jag köpt väl mkt kan man säga.. ahah
bilder finns på faaace. men lägger upp matbilderna här haha, åt inte så mkt igår, köpte så mkt så jag hade inte råd med så mkt käk :'(
+ chips o läsk på bussen ahahah


IDAG gjorde jag e biiiiiig grej!! jag klippte mej för första gången på ööver 2 år!! jag hade elena malin o freja som stöd haha
jag ville ju bara toppa, o hon ville klippa typ 10 cm för det va så slitet, men det blev typ 5...........fyfffaaaan säger jag bara!!!!!!!! ååååååååååååååhhhhhhhhh mitt långa fina hååååår, såååååå förbannnnaaaadddd nu äre typ melllaanlånngt!!! :@ :'( :(


före, åååh mitt hår

fucking efter!!!! ¨åååååhhhhh vill skrika, o det är ju plattat där så det kommer va ännu kortare!!!!!!!


åh vill dö, aja har snackat i tele med fetto idag, fyfan va jag saknar henne, men idg äre två veckor kvar tills hon kommer hem min baby!!!
igår åkte stinis också på språkresa fast till england i tre veckor, o lisa åkte till spanien idag i typ en vecka, asså typ ingen e hemma nu, kkulll.

ska snart kolla på film o äta chips m dipp o läsk <3333333 då kommer jag nog må bättre haha
aja hare bra PUSS/kurdi


Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du.

Förlåt om jag stör men skulle bli jätteglad om du ville rösta på min bild. Det är en direkt länk så tar bara 6 sek.. :)

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Du behöver inte säga att du har röstat, för det ser jag. =)<3



Tack på förhand.

Förlåt om jag skickat detta innan.

2010-07-11 @ 14:02:24
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0