lära här

igår; skola äckelmat som vanligt, sen fika på coffee lounge med gabbi o betty!
hahahaha när vi skulle sätta oss vid bordet såg jag att idol-calle satt o åt där i hörnet typ med hans tjej i think..hahaha fett wierd att han va i gävle o på coffee lounge :O
aja sen gick vi runt lite på stan, köppte ett as snyggt halsband :D
sen hem till baby darre (som åker imorn :'( ) o lekte med honom, o så fettade jag o mina kusiner med massa chips,läsk o godis!
o sen sova o plugga..
puffig/nytröja, hahaföreefter,yuuuum
bettan älskar mej!

idag; fittskola,JAG FICK MIN FÖRSVUNNA MARABOU<33333333 o jag va med på idrotten, stor grej!!va på nån konsert med musikklassern på konserthuset, asnice,
sen ner till stan/synsam, fick prov nya linser,sen träffade jag mina kusiner på stan o gick runt lite, blev hungrig som vanligt så jag köpte läsk&kexchoklad, sen hem, käka godis o nörda framför datan, sen käk, tacooooos,eller bara nachochips o majs eftersom jag inte äter kött..
gillar mitt megasmile, hahaha halsbandet som jag köpte igår btw, löv it


imorn: vet ej vad som händer efter skolan men på kvällen ska the fatbrownies o nåra till från klassen på snabba cash! ndet ska bli nice o gott med fetto grejer på bion:D haha..

NU: kladdkaka,glass o semlor!!!!! o plugga till musikprovet puss/kurdi


Kommentarer
Postat av: Maddie

Svar; Tack så mycket :D<3

2010-01-21 @ 22:58:44
URL: http://trettiofemsekunder.blogg.se/
Postat av: jennie

sv: hej amanda! jag avslöjar aldrig mina knep ;)

hihi.

2010-01-22 @ 18:34:27
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0