asian food & fruitsallad

En mätt amanda panda ligger i sängen här efter att ätit, asiatisk mat(DET GODASTE SOM FINNS), fruktsallad och massa läsk. Just nu kollar jag på las vegas,´serien jag och sockertop är beroende av! <3 

Idag
har jag varit i skolan som vanligt hehe, åh sen drog jag, ks och kurdi ner till mcdonalds(donken<3)i brist på mätthet och något annat att göra. Vi satt där och pratade i flera timmar, tro det elr ej men det var faktiskt ganska mysigt, hahah mys på donken hah.  Ikväll har och tänker jag inte göra nått, orkar inte umgås lite med familjen och myser med musik och las vegas, det blir toppen, jsut what I need! :D
Imorgon blire bussen med hela fatbrownies tror jag till läkerol arena eftersom ja det är typ skolansdag, och vi ska gå tunr i våra gula solängsskolanströjor som vi fick idag. Vi i musikklassern aska sjunga lite och alla ska typ göra reklam för skolan.
Imorgon kväll ska the fatbrownies hem till stina, och fetta och sova där. Kolla på film och ha allmänt kul. vi ska laga och äta tacos muummssiii, och kvällens/nattens framtida höjdpunkt blir seveneleven brownies, som är himlen för oss!! omg vad jag längtar <3 

Slänger upp en bild på Sjöström, på churchstreet lördags!



Ha en trevlig fortsatt helg gott folk!


Kommentarer
Postat av: stina

brudar, tagga!!!!

2010-01-29 @ 23:39:57
Postat av: the fantastic four fatos from fatbrownies

ofc vi är taggade till 100 !!

2010-01-29 @ 23:45:10
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amanda Sjöström = vacker? <3<3

svar ja

2010-01-29 @ 23:45:44
Postat av: Tindra

åhhh allt från seven eleven är så gott!! :)

2010-01-29 @ 23:47:04
Postat av: Lena Eriksson

Ursnygg blogg, vackra tjejer, och mycket gott :)

2010-01-29 @ 23:47:46
Postat av: Anonym

2010-01-29 @ 23:53:31
Postat av: HAKAR

Gotta love asian food :D

2010-01-30 @ 00:42:41
URL: http://hakarb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0