valentine's day

tja kurdi här, ska skriva lite om my helg, men först!:
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=2199982&BroadcastDate=&IsBlock=
lyssna, det e typ från onsdags eller nåt när radion va hos oss:D

oki, i fredags gjorde jag ingenting efter skolan, bara chillade, o sen på kvällen kom fetto,jossan,ellen o viktor till mej o vi spelade in en video, kollade på film o fettade med chips o dipp o läsk ;D
http://www.youtube.com/watch?v=i3FGxRowQSU haha länk till vår nicklas hocker cover inte så jätte seriöst va..


igår, va vi på konserthuset från 11 till 17 typ, konserten började 3 men vi tränade lite o sånt innan,asså vi hade en etiopienkonsert, där pengarna gick till etiopien, askul vare, klassen körde happy ending med mika o viva la vida, o så spelade vi sir duke och we are the world med andra klasser sen vare ju andra framträdanden också, asså fan v jag kommer sakna att gå i musikklass sen på gymnasiet :(
gick iaf jättebra, tkr jag iaf, haha. o på rasterna gick vi till sibylla/satt i logen o åt bullar:D
sen gick jag o freja ner till stan för vi skulle på valentine's day kl 18 men vi fikade på coffee lounge innan för stan hade inte öppet, o filmen va så jääävlabra!!vill se den igen!
(vi åt äntligen lisas 7 eleven brownie!!)natta kom igår!det va nice att träffa henne igen.

idag äre ju söndag, jag kommer alltså inte göra ett piss, bara ätamassa kolla på tv o datan, kommer säkert va deprimerad ikväll för att det är alla hjärtans dag, haha!
fick iaf en silver ring med "diamant" från guldfynd o en söt necässar från mami i alla<3dag present :)

PUSS/Lara

JUSTE idag åkte sockertop till italien/alperna o e där i en vecka, o imorn åker frans till vietnam, e där i 3 veckor!!
kommer sakna er bäbisar


Kommentarer
Postat av: stina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA ÅH MIN GUD

2010-02-14 @ 22:08:34
Postat av: stina

video assoo!!!!!! döör

2010-02-14 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0