stolt kurd

tjaa Lara här, sitter o pluggar SO, det jag skrev på lektionen idag försvann så jag får ju skriva om allt.......

aja måste bara säga hur stolt jag är över mej sjävl!! idag hade amnda(fetto) en chipspåse i sitt skåp o jag tog den o luktade o kollade på chipsen men åt inte o när jag kom hem åt jag en stor skål med yoghurt o musli! det e väl nyttigt?;)

o mamma har bakat brownies nu!!!! Gah döda mej, hon frågade om jagville ha men jag  sa nej,  shit troddde aldrig att jag skulle klara det :O:O
och idag o igår gick många ner till stan efter skolan o käkade pizza, men jag följde inte meddddd

menmen nästa vecka är jag back on track igen! woho längtar efter att äta massa fett o socker :D

en söt bild på oss fyra <3
 det va i lördags när vi va tvunga att ha på oss dom pinsamtfula tröjrna som det står solängsskolan på , o på ryggen ståre typ trygghet+kunskap=solängsskolan HAHAHA

PUSS/kurdi


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst!

2010-02-03 @ 18:22:54
Postat av: Anonym

you go girl :D

2010-02-04 @ 17:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0