So arbete är en t(l)juv!!

Amanda är sur trött frusterad stressad men annars bra!
Ett stort So arbete ska vara inne imorgon, och mitt arbete råkade halft raderas i söndags.. så jaa där har ni mina två dagar. Den tar all tid av mig asså, min koncentrationsförmåga när jag sitter med detta är ja sjukt dålig illafall så jag sitter typ 5 minuter sen börjar jag med annat.. sen tänker jag oj just ja so arbetet 5 minuter tills en annat jaa ett kretslopp som tar tid kan jag lova!!

Och pricken över i:et är att min mobil dampar, ja the mobil always do men nu kan man inte lägga över bilder, så får bli lite egobilder från webcameran idag ;)
Den gyllende regeln: När ett so arbete är för tråkigt - egopics is the thing to do



PUSS!!
/fettoo


Kommentarer
Postat av: the one how love yo the most

åhh vad vacker du är!!

2010-02-02 @ 22:44:28
Postat av: Sandra <3

haha egopics det gillar vi! :)

ohh segt med so arbete..

2010-02-02 @ 22:45:06
Postat av: Lena

Söta tjejen! ;)

2010-02-02 @ 22:45:53
Postat av: Anonym

2010-02-02 @ 22:55:14
Postat av: felicia

åh vad fint och långt hår du har!

Har du så rakt, eller är det plattat ? :)

2010-02-02 @ 22:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0