lara_nr1@hot..

HAHAHAHA min grymma hotmail, va bara tvungen, diggar den..

oki, tja kurdi här! lyssnar på muuusik, skaffade spotify igår!! nej jag e inte efter? :O hah.
idag vare ju först skola, hände inget speciellt förutom att jag deppade sönder, hehe, jag va med på idrotten!! åkte skridskor för första gången på 1 år, haha det va kul :D

när jag kom hem åt jag allt möjligt, glass,nachochips,snickers,mörkchoklad,knäckebröd o säkert mer som jag har glömt, o sen har jag inte gjort nåt mer, bara kollat på tv :D

hihi imorn äre friluftsdg hela dan, o det betyder att jag e hemma o e sjuk imorn..hehe host..
 
nåra bilder från igår först:(klicka)
JAG steker kött,uack..fetto käkaryo!

bilder från todaay:

min vackra svennikurden on ice!


fetto svenni kurdi, sockertop är ju i italien :(, haha btw vi ser det smidigt ut?

o såhär sur va jag i skolan idag, haha..

PUSS/Lara


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-02-16 @ 17:54:48
Postat av: Emilia

sv: haha ! de kan ja tänka mig ska försöka undvika det;) btw, jag är mer efter än dig... jag har inte spotify ÄN!

2010-02-16 @ 20:47:22
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det ser ut som bambi på is :)

Ni ser ut att ha roligt varenda sekund =)

2010-02-26 @ 12:13:02
URL: http://jjoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0