kurdis weekend

tjoo Lara här, orkar inte skrvia nå mkt, e gaalet trött

men idag har jag ätit pizza på dallas med ludvig o jossan! fett gott, men e redan hunrig igen..
aja annars så har jag pluggat lite matte (!!) har prov imorn, men matte e kul så det gör inget :D
o kommer sitta vi datan/kolla på tv/äta restan av dan..


i fredags efter skolan käkade jag på stan med fetto,svenni,ks,pilly,chipsy o hampus, donken!!!(L)
sen gick vi hem till ks(ist för mej som jg skrev förr)kollad på flera filmer, jag käkade marabou,ostbågar o flädercider o dom andra fettademed massa annat, hahaha vi hade ju tänkt kolla på film hela natten men vi la oss typ kl 12..

igår åt vi chips o det som va över, o sen frukost hahaha jag o svenni åt upp allt dom hade hemma typ..
åkte hem typ  vid 3 o gjorde ingenting då sen vid 7 kom freja o vi kollade melodifestivalen DARIN(L) o käkade chips m dipp, o frysta hallon haha..sen gick hon hem vid 12  o jag va astrött så la mej då

PUSS/kurdi

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

niiice!

2010-02-21 @ 19:26:46
Postat av: Anonym

åhh pizza!!

2010-02-21 @ 20:05:06
Postat av: stina

tja

2010-02-21 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0