hemma från huvudstaden

vi har ätit,ätit,ätit,shoppat,ätit o ätit! och åkt tunnelbana en hel dag typ hahahaha.

orkar inte skriva nåt så jag lägger upp bilder ist, stinis har kabeln till kameran så jag lägger upp nåra kassa mobilbilder nu ist!


käkade äppelpaj när vi kom hem till stinas pappa
o sen pizza på en italienrestaurang(rudolf/sunes pappa satt bakom mej, wooooow) o sen 7eleven på stan på kvällen o mer kommer ju fan inte ihåg + 2 chipspåsar o läsk på tåget.

andra dagen gick vi på stan hela dan typ, käkade världens godaste kinabuffee, doog o ville spy för jag va så mätt, nån timme senare fikade vi igen..HAHA o sen på kvällen åt vi först ost&kex på henne balkong o sen chips&dipp, ååååh.

drack en milkshake på B&J idag, o sen när vi kom "hem" åt vi pastasallad på en brygga där vi bodde på söder, så jävla mysigt o gott.
 

o detta köpte jag, inte så mkt dock..

okej inte så bra bild men en snygg typ kavaj, grå tjock/älsklingströja e helt kär, mkt finare irl o på, men åååh drömmer om den, o ett par högmidjejeans/tights

va baa tvungen att lägga upp en till bild på min baby, o haha jaa jag står skitfint..

 o så fina smycken såååklart

 nu ska jag äta chips eller nåt, e fett suuuugeeeen

PÖSSSSSS/kurdi


Kommentarer
Postat av: Emilia

LAARA! jag har börjat blogga igen:) på den här adressen, så keep up reading ! haha fel i grammatiken men so what? :)

2010-08-14 @ 00:03:41
URL: http://emiliasmiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0