ett år

i lördags fyllde fettobloggen ett år!!! gaaah kan inte fatta att det har gått så jävla fort.

aja, vet inte vad jag ska skriva, kanske vad jag har ätit??

frukost: macka med jordnötssmör,juice och en delicatochokladboll<3 det va längesen jag åt riktig frukost, har ju ätit kakor/chips hela lovet..
lunch: ostbågar och kakor, orkade inte laga mat..
middag: wok med nudlar, men e fortf hungrig :( kanske äter en chokladboll snart då..

ikväll ska vi fira bella som fyller 16 idag!!! feeeett, vet dock inte va jag ska ha på mej..för det regnar, fuck.
ska iaf ta med en chipspåse till mej just in case, man vet ju aldrig när min mage kommer börjar kurra..haha.

aja lägger upp nåra bilder från i lördags!!

jag o elena! ååh vi ska gå jazz..

fetto

blev såklart hungrig så fetto gav mej marabou <3333

svenni stellan o sockertop!

nu måste jag fixa mej, PUSS/kurdi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0