drömrum

juste glömde lägga upp den här bilden från när jag stinis o mandy va i sthlm

jag upptäckte en otrolig grej när jag va @ stinas rum, att hon hade en dörr direkt till köket..(!!)
förstår ni vilken dröm det skulle vara att ha det, Gud blir helt yr när jag tänker på det, haha ja dom sa att bara fetton tänker på sånt när jag upptäckte det, men det kan inte stämma.

det va det, vi hade så jäävla kul igår! lägger snart upp bilder på face.
idag ska jag baaara slappa, det e det enda som e bra med regn, att man kan sitta inne hela dan o bara chilla o äta massa o utan att få ångest!

imorn åker vi till hedesunda o firar gaby! ska bli sjukt kul, har bara varit i häs en gång förr..ehhe.
aja nu ska jag lägga upp sthlmsbilderna på face, det kommer ta tid..
PUSS/kurdi 


Kommentarer
Postat av: Kristin Jonsson

Hejsan=) kika gärna in på min blogg och gillar du det du ser tveka inte att börja följa den! jag följer alla som följer mig=) kramisz

2010-08-19 @ 16:25:48
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0