robs bday

världens bästa robin fyller 20 idag, o ja jag grattade honom igår ist, o det va fan bra. kolla bara hur många det är som har grattat honom idag..

IAF! det där svaret gjorde verkligen min dag, eller e fan fortfarande glad hahaah (a)

FAN E SKIT STRESSAD, UGLY BETTY BÖRJAR SNART!!!!!!!!!!!!!
men iaf, bilder från idag, va på stan o åt med spanska malin o fetto, o sen kom mallis kille.

svenni o jag på idrotten, hehe va inte med, men jag har ju varit sjuk!!!

fetto mallipalli <3

cola o varmmacka <3

sen gick vi till biblioteket, ja fråga inte varför...XD

NU UB, sen DH o sen CT

SPEXFOTO IMORN!!!!!!! bästa temat har vi ju O ÄVEN KLASSKONSERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUSSS/er kurd


Kommentarer
Postat av: stina

är det ok med cola lur? haha förlåt mig

2010-04-27 @ 22:04:23
Postat av: lina

lara(L)Robin

2010-04-27 @ 22:59:32
Postat av: Julia

Svar: Tack detsamma ;D

2010-04-27 @ 23:59:34
URL: http://juliuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0