med gaby

chillar hemma hos moi med gaby nu,hon ska sleepa här.
 vi ska väl tjocka(jag ska ju ofc va nyttig) kolla på film o sånt.

efter skolan gick jag ner till stan med freja o sockertop, shoppade lite o käkade mat på mocca. fett gott jao.
sen åkte vi vidare till folketshus o kolla på nån tävling som engelskaskolan hade.
oki nu orkar jag inte skriva nå mer, lägger upp bilder imorn.
PUSS/kurdi


JUSTE jag skäms så mkt, idag köpte freja tre drömmar (kakor) på nå bageri, o när vi satt på folketshus så delade hon med sej så jag åt en kaka, o tänkte inte på att jag inte fick äta det, men kom på det sen när jag kom hem. KUL!!!!!!!!!!!!!!!! åååh jag som har varit så duktig :(
MEN eftersom jag redan ätit en kaka idag så kan jag ju lika gärna äta mer onyttigt? o köra en dag längre sen. hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0