jag är precis som du, fast annorlunda

heeeeeeeeeeeeeeej kurdi här, lägger upp lite bilder från igår:

gick på stan med sötdavieeee

åååh (L)

fint.

haha
 
mongo


sen vid 5 åkte jag hem, vid 6 kom jossan o viktor!

vi käkade kurdish food, ahah

(L)

mat, som ni kanske ser.

måste ju bjuda på sej själv..
vi kollade på greys, myste o annat, viktor åkte hem typ vid 10:(
aja sen kollade jag o joss på första grey's säsongen, käkade glass m vitchoklad, chips m dipp,läsk..mums

ny marabou!!!!!!!!!!!!! den va god, men mjölkchoklad e godare :D

aja det va det, iidag har jag inte gjort nåt typ, jossan åkte hem vid 2, mina kusiner kommer snart o min kusins bäbis som jag inte träffat än! mysigt, aja PUSS/Lara


Kommentarer
Postat av: berget

HAHAHHAHHAHAHAHHA aj vad söt oich ful du är!



och när får jag kurdisk mat GE MIG <3<3

2010-04-09 @ 11:46:26
Postat av: Malin

ÅÅÅHHH måste prova chokladen :O:O

2010-04-09 @ 19:23:36
URL: http://www.summerlife.wbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0