it's the end of the road

asså ärligt, det e pinsamt ju att jag e typ den enda som bloggar nu.
hatar mina brownies ibland... närå va skulle jag göra utan dom, äta ensam? HAHA

aja gör ingenting just nu, vid 3 kom jag hem från freja (sov där)
jag fick träffa lilla billy!!! ååååh, två veckor gammal typ, naw, asså hennes brorsas son, sjukt söt.hihi 

btw MISSA INTE WIPEOUT IKVÄLL KLOCKAN 8!!!!!!!!!!!!!!! robin är med,hahaha åh har längtat i flera månader, haah (a) så ni måste kolla jao.


åt det där innnan jag åkte till freja, asså huuur gott?! Gud vill ha nu men orkar inte gå till köket :(

frejs (L)

chips m dipp o hallonsoda (L) (åt såklart mer chips än det där)
naawi billy

okej snart börjar gossip girl o efter det äre ju wipeout, så ha en bra kväll då, själv ska man äta chips, glass  annat gott framför tv:n
PUSS/Lara

och juste tack erika för designen, du är bäst :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

aj vad gott snälla ge mig

och billy åhhhh söt

2010-04-04 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0