buhu i'm sick

tjobre lara här, i torsdags va jag ju hemma för jag va sjuk, sen vart jag bättre igen men nu e jag typ sjuk igen :(((( det e wierd när jag e sjuk äter jag typ ingenting,
hittils har jag ätit/druckit: ett glas oboy (dricker det bara när jag e sjuk) o salta kex med vitlöks creme bonjour, o nåra rutor marabou (L)men ska äta middag snart

btw! jag skulle ju va nyttig i två veckor, men har bestämt nu att jag ska få äta grejs på helger men inte på vardagar, frams tills sommarn typ.
för då kommer jag nog äta så pinsamt mkt varje dag hehe.
måste börja träna också hm men hur??

aja ska plugg so nu, bläääääääääääääääää

saknar att praoa på coffee lounge







ikväll äre gossip girl, wiiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0