all i need


is this <3
hahaah, åt detta när jag kom hem från skolan, snacka om att jag äter mkt när jag kommer hem..

åh fick den där kudden av min syster! lööv it

jag e så cool som posar med en kudde. hahaha

aja idag hade vi svenskprov, jag hatar ju svenska,språk o historia, o vad tror ni att vi hade prov om då? jo svenskspråkhistoria, jiippi!!! hahah ja det gick ju....som det gick! blir överlycklig om jag får G på det.haha
aja måste plugga SO nu! okej kommer bara lyssna på musik o facebooka men endå..

hare bra, elller kanske inte, ni är ju så dåliga på att kommentera :@HAAH aja PUSS/kurdi


Kommentarer
Postat av: Emilia

Gah ge mig lite gott att äta! (A) :D

2010-04-15 @ 18:02:50
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jäkla klockren blogg ni har asså haha :D

2010-04-15 @ 18:53:03
URL: http://www.wannabeloved.devote.se
Postat av: stina

du är snögg

2010-04-15 @ 21:04:11
Postat av: lina

okej... jag ska bli bättre på att kommentera

2010-04-15 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0