Tjaatja..

kurdi här! dålig uppdatering i know men ja har varit upptagen hela helgen :)

i fredags firade the fat brownies o nåra till KS för hon fyllde år, så vi åkte hem till henne o åt MKTMKTMKT, haha först skit mkt chips m dipp, sen gjorde vi pizza o sen åt vi gino med glass sååå gottt!!!
åkte hem vid typ 12. :D
i lördags gick ja först på stan med bella, fetto, svenni, ks o viktor, dt va trevligt :)
sen vid typ 6 åkte jag svenni, fetto o viktor till freja o köpte mat på dallas! skit gott, sen vi 8åkte ner till stan o kolla på nå modevisnig för en ny affär typ issie?? skit fulaa kläder iaf. sen åkte vi hem till freja o myyyste,dom andra åkte hem typ vid 1 men jag sov kvar dääär.
o idag har ja vart på stan med davie, o bara chillat, gaaah snart börjar privileged!!!!!
lite bilder nu då pussss / kurdi



Kommentarer
Postat av: lizzie

Hej, du har skrivit på Robins blogg att du inte vet hur man laddar in på youtube. Jag har skrivit några förslag där för dig som svar. Du kan ladda ner ett program som heter picasa, redigera din video i den, sen klicka på knappen 'lägg ut på YOUTUBE'. Det ska också finnas ett program på dator som heter Windows Movie Maker. Den kommer med Vista, eller så kan du ladda ner den gratis. Den kan man också använda, men jag tycker att den är en aning svårare än picasa. Lycka till! :)

2009-09-06 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0