Robins singels släpps, OMG (För kurdi iallafall)

HolaHola:)

Som sagt idag släpps kurdis lover Robin singel!Det är ärligt det ända hon har pratat om idag, och jag förstår henne. Jag är så glad för hennes skull :D Direkt efter skolan stack hon och sockertop, de typ sprang från skolan, ner för att köpa skivan:) Hoppas allt funkar nu och att den slöpps här i  lilla Gävle också ..:)

Just nu håller jag på att plugga lite, och strax blire theatre:) WOHHOOOO har längat all week <33
Jag, Svenni och några till ska träffas om typ en timme så måste studda lite , Byebye :D

Btw det är faktiskt ganska varmt ute nu för att vara Sverige! det borde typ vara slask och sånt nu ju men jipppie det är rättså skönt ute nu :D:D

Ha det götish

// Fetto

Kommentarer
Postat av: Lara, kurdi

ÅÅÅÅÅÅHH den fanns inte på ett ända ställe, hatar gävle!!!!

men jag har beställt den nu iaf :D

haha love u fetto

2009-09-23 @ 19:06:37
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: män som hatar robin

robin är rädd. ni fjortisar stalkar honom hela tiden. inse fakta. ni tjejer tänker på honom hela tiden men han bryr sig inte om er.

2009-09-25 @ 22:06:25
Postat av: sockertop

och vi 'bryr' oss om dig män som hatar robin? HAHA

2009-09-26 @ 09:45:16
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0