Praovecka at apoteket.

HOLAHOLA!

Sorry för min pinsammt dåliga uppdateringar, ag har ärligt inte så mycket att skylle på eller jo min dator har ju fullständigt damp :P

Dag 3 i våran praovecka nu, det känns skitskönt att komma bort från skolan, fast jag saknar vår klass<3 Jag prao:ar på sjukhusapoteket och Ks på sjukhuset så vi träffades både igår och i förrgår :) Idag skultade jag ett :) det var så pinsamt skönt! Snart ska jag på teater med bl a Svenni :D

Igår vid femtiden var det dags för både min anställningsintervju, jag var där med Ks och pilly och det kändes bra. Den höll på i typ fem minuter så det var ingen större fara :P På vägen dit träffade vi Gabbi och kurdi som hade precis varit där, Kurdi hade dissat de men gabbi hade blivit intervjuad eller vad det heter. Ja själva jobbet vi söker är ett jobb för ungdomar som typ ska hjälpa de äldre på ett äldreboende. Inget vårdande jobb utan bara typ sjunga, läsa tidningen, göra dom sällskat helt enkelt. Saker som vårdpersonalen kanske inte hinner med.
Svenni gick också på intervjun men jag träffade inte hennevi skulle cykla tillsammans  och jag hade ringt henne men hon hörde inte av sig :( 

I lördags(tror jag :O) var jag på stan med min sister. Köpte nya jeans på Vero-moda, dom har sjukt snygga jeans där faktiskt- till bra pris:D



Pä söndagen var the fatbrownies med varandra, vi träffades i en lekpark och sen gick vi hem till mig för att fixa headern, det var mest kurdi och svenni som gjorde det medans jag och sockertop kollade på oth. ja just ja, vår header vi får ursäkta! :( Formatet stämde typ inte in och svenni lovade och fixa det men hon har inte gjort det så tills vidare får vi skämmas lite för att den visar typ en femte del av vår header :(

 Kurdi och sockertop in the lekpark :)
 Svenni :)

Ha det super :)

Btw har blivit beroende av varm chokladen som finns på praoen, så pinsamt god <3<3

// AMANDA (fetto)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0