PRAO

Nu sitter jag vid en dator på min praoplats. Fick en uppgift att ta bort några kontakter från någon sak, vilket tog ungefär 10 sek så nu kan jag sitta och surfa ett tag till =D=D=D=D happyface like hell
Min prao är chill, inet ansträngade uppgifter direkt.

Är ivf i sthlm och har det as grymt! Längtar inte hem. 
Idag ska jag träffa Freja och vi ska la göra NICE saker! 

Åt en grym kycklingfilé igår på lunchen med min BRO och Ann på nån restaurang på Kungsträdgården... Tänker fortfarande på den.
Och igår efter praoen gick jag lite på Biblioteksgatan och (känner mig som en cool wannabe fashionblogger) nu ska jag berätta vad jag köpt:
ett par skor på jerns och två typ tröjor/cardigan på Urban Outfitters. Intresseklubben antecknar.

Har inte bloggat på grund av tidsbrist, SORRY! Men uppdaterar ikväll/imorgon också - I KNOW U WANT MY AMAZING BLOGGINLÄGG hehehe.

xxx sockertop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0