pinsamt trött

tja bloggeliloggen, kurden Lara här!
e så sjukt trött, för första så gick jag 7 km med gabbi idag på solängsklassikern, så mina ben e helt döda.
o så vill jag bara döda milajkis hemsida för den e sååååååå trög! asså jag försöker beställa en grej till min syster som fyller på torsdag men det funkar ju inte!!! asså jag har fyllt i alla grejer 1000 gånger men det går ändå inte, o jag fick mina pengar idag så det kan inte bero på det..åååååh så arg jag blir det kommer sluta med att hon kommer få typ en klubba eller nåt när hon fyller år..haha.

men ah idag har jag som sagt gått 7 km, eller hade två lektioner först men ah.
det va faktiskt inte såå jobbigt, hade ju chokladbollar, stor festis o nån powwrkaka med mej så jag överlevde!!
haha jag o gabbi hade så tråkigt så vi spelade in en musikvideo i skogen, så jävvla looool är den :D
aja idag ska jag bara pluggga o kolla på tv :)

imorn efter skolan ska jag på stan med sockertop för ROBINS SINGEL SLÄPPS IMORN!!! åååh jag dör, ja e fan nervös.

men aja ska försöka beställa grejen med mammas kort ist, hoppas det funkar!! sen ska jag beställa denna snygga
t-shirt http://merion.tshirtshopen.se/sv/articles/2.138.696/robin-b-logo-herr till moi!! nu kommer lite bilder, pusss /kurdi   (klicka på bilderna)

gabbi jagjagjag och jaa haha vi stannade o tog bilder medasn alla andra sprang förbi o kom fram till skolan en timme före oss
fatbrownie, hade ju självklart fika med mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0