OH MY GOD, asså verkligen OH MY GOD!!!!

Lara här, måste bara säga en sak!!!!!!!! asså jag dör
okej nyss när jag o gabbi va påväg hem från stan/praoen så ringde betty sa att robin bengtsson hade kommenterat min bild på facebook, ååååååååååh Gud jaag trodde ja skulle svimaa eller typ döö.
asså de va bara en bild på mig i robin tshirtn o man ser typ inte mej men ändå!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.facebook.com/home.php?#/photo.php?pid=4124782&id=605856277&comments&alert
SNYGGASTE JAG SETT!!!!!!!!! kommentarde han, hahaha åh min älskling <3lol.
asså förr typ i januari eller feb så kommentarade han en bild som ja hade lagt upp på honom, han ba "han e min".
hahahahaha

aja idag vare prao med gabbi o alicia då, eller ska praoa hela veckan men aja.
det va roligt, men jobbigt! fast det va stressigare förra gången ja o gabbi va där ;o
när vi skulle äta fick vi ju ta vad vi ville (fetto attack!!!!)
o sen fick ja en äppelpaj o dricka o sånt. sen efter vi hade slutat gick ja o gabbi på stan e jag blev kär i flera paljett tröjor..
hälsa på oss imorn, vi "jobbar" från 10 till 5 :D
aja nu ska ja äta ostbågar eller nåt, hare så bra puss///kurdi (klicka på bilderna)
jag började med att förbereda varmamackorna, visst e jag duktig!! ahah :D
my lunch :) gabbi..
hhahahahaha fett mobba bild världens godatse äppelpaj!!! eftersom gabbi e allergisk o alicia inte tyćker om så fick ja den :DDD
haha fulaste vid disken
!!!!!!!!!!!!! that's what i'm talking about

Kommentarer
Postat av: Cicci

Värsta kul med Robin där, måste kika på bilden sen;)

Najs med gratis fika på praoen, sån praktik hade minsann inte jag haha. Ska försöka komma förbi och heja nån dag, eller om jag får med mig Hanaw och fika!=)

2009-09-28 @ 19:54:46
Postat av: Lara

JGA VET!!! :D

ja sjukt nice, men jag trodde att min mage skulle spricka eller nåt idag för ja åt så mkt haha!

jaa du måste hälsa på oss :)

2009-09-28 @ 20:07:06
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv.Japp så bra också! (A) <3<3

2009-09-28 @ 20:29:50
URL: http://oliviahedin.blogg.se/
Postat av: emilia kostenniemi

Haha AAAAW! Btw, tröjan är härlig ;D

2009-09-30 @ 10:56:33
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0