måste bara..

..KÄRLEK TILL IKEAS PIZZA!!! och svenni sockertop o fetto, utan skåpkisoken skulle skolan suger mer än vad de redan gör..
aja älska ikeas panpizza, så sjukt god!!
o nej jag åt inte bara det när jag kom hem från skolan idag, åt även typ 100 digestivekex :D:D
haha, jag har typ inte gjort nåt idag, bara ätit o suttit vid datorn,
imorn ska ja först ner på stan en snabbis men gabbi sen ska jag va med stina, vi ska fetto oss rejääääält, iaf jag.
aja har inge mer a sägaellerskriva, snart börjar idol eller om en timme typ. jag lääääängtar!!!!
robin mitt hjärta ska va med o klä ut sig till en tjej hahaah
aja ska äta nu(nehee :O) och plugga vi hörs, pusss / kurdi
ikeas pinsamt goda pizza
the ugly truth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0