Lördag

Hola!!


Måste bara säga :
GRATTIS KS, I EFTERSKOTT <33 (hon fyllde år igår) Kan meddela att hon fick chips i skolan av vår älskade skåpkiosk igår också vilket hon blev väldigt glad över eftersom hon älskar chips .. och choklad..




Igår var  och några till hos Ks och vi gjorde pizza vilket var helt pinsamt gott!:D när vi kom fick vi tortillas chips med guacemole( har no ideá hur det stavas??) och smält ost att doppa i. Svenni åt upp typ all ost asså jag skulle ha filmat hon var i dvala hon bara åt och mumlade hur gott det var. Och sedan när vi gjorde pizza, asså jag tyckte att jag hade mycket på min pizza sen tittar jag på svenis, det var ju pinsamt typ dubbelt så stor och hon åt upp allt. Ett riktigt sant fetto!! Efter det hade ks mamma gjort Gino åt oss vilket var obeskrivigt gott asså, jordgubbar vit choklad.... och allt!! det var helt pinsamt gott, äckligt gott seriöst! Här kommer lite pics:

 
Min klänning ;)

Svenni börjar göra sin pizza

Kurdi och hennes fisk-min XD

Pilly och Svenni i väntan på gino, Ks lilebror vidar åt vänster om Svenni, så söött <3333

Kurdi sugen på att börja ta.. ??

Det var allt för fettot, ha det super <3

// El fetto

P.s måste bara inflika att jag igår åt 6 chokladbollar (från skåpkiosken) Fetto frågetecken? D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0