hallllloooooo :O

Jag tror jag börjar blir sjuk, har sjukt ont i halsen, huvudet och är värsta förkyld! Och på torsdag har vi terränglöpning, hur ska jag orka det? Så det blir mycket c-vitamin för mig då! ;)
FÖRLÅT för vår dåliga uppdateringar, det är typ bara kurdi som har bloggat, men jag har varit så nere, asså i helgen efter hästbo, så mådde jag skit så jag sov typ bort hela helgen, förutom söndags eftermiddagen. Jag och mamma var ute en stund och plockade kantareller i skogen! :D sedan stekte vi dom och åt det till kycklingen med fetaosten i :D MUMS!

Ja på tal om hästbo där jag, sockertop och Svenni var fredag till lördag, vi sov hos en kompis som bor där. det var superkul. :) tänkte berätta vad vi åt...
Kött( Fläskfilé och bacon) sallad, bea-sås och pepparsås, sparris, bröd, potatisgratäng, läsk, chips, cocodise, popcorn, godis, choklad, mackor, cheesecake ....m.m...
Här kommer en bild på Sockertop( I röda tröjan ) som matar Svenni med bacon..



Kurdi rapar på som vanligt, jämt och ständigt. Sockertop var sjuk idag förresten :(:( Men jag pratade just med henne på telefon och hon sa att hon kommer till school imorgon :D

Måste bara drömma mig bort lite... SPRÅKRESA PÅ MALTA! <333 jag vill vinna 15 000 så jag kan åka dit, asså det är en sån stor dröm! Nårga av mina friends har åkt och jag blir så avundsjuk när dom berättar om allt kul de har haft! åhhhhhhhhhhhhhhh malllllllltttttttaaaaaaaaaaaaaaa <333333333

Aja jag kan ju iallafall drömma! ;)
Vackra stränder, nya människor, bättre engelska, äventyr, shopping, utflykter, discon, minne för livet.... tänk vad kul asså!!! <33
Ha det super!

/ Amanda ( Fetto )

Måste bara fråga : Lockigt eller rakt? :)

      
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _
MAT IS LIFE !!

// 


Kommentarer
Postat av: linnea

hihihi,, haha, jadu hemma hos mej, wattahhh life man har här ^^ <3<3<3<3

2009-09-16 @ 17:57:25
Postat av: Anonym

lockigt :D

men haha, det var inte kul.. du skulle ha sett hur jag skällde ut han :'D

jag vill verkligen sluta .. ska göra ett försök snart. <3<3

2009-09-21 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0