Göra matteläxa med en död hjärna?

HOLAHOLA!

Idag har jag varit i skolan, som jag är typ varje dag, ja det är ju typ alla.. smart av mig.. Nu sitter jag här och försöker komma ikapp i matten med att göra matteläxan men min hjärna har stannat, jag kan inte tänkta så jag kommer väl sätta mig vid farmville strax och spela det. Jag är på level 20 nu om det är nån som undrar :P
Jag plattade håret idag föressten och igår! Alla säger typ att jag ser annorlunda, jag saknar faktiskt mitt platta hår ibland, men är ändå nöjd att jag permanentade, villket jag gjorde i december. Jag behövde liksom en förändring.

Hinner tyvärr inte ladda upp några bilder, på varken mig eller någon av mina kompisar när dom äter eller nått. Ska ut och springa lite med Viktor nu, har lovat honom att inte komma försent;)

Byebye!

// Fetto :D

Lara rapade på idag som vanligt, och idag när det var helt knäpptyst på So:n, läraren hade genomgång, rapar lisa....Asså så jävla äckligt men så jävla kul! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0