brownsugar(!!!!)

Yep, jag är bokstavligen into brownsugar, det är så mycket godare än vanligt socker eller wtf man säger. Fast HEHE ni vet ju vart det kommer ifrån SHIT FYFÄEN!!!

Freja ringde nu och sade att LYKKE LI har gjort en låt till new moon soundtracket! STOLT ÖVER EN ARTIST FRÅN LILLA OBETYDLIGA SVERIGE SOM ÄR MED I NEW MOON FILMEN, resten av världen kanske äntligen kommer veta vart Sverige ligger?!?! En stor framgång för oss.

Nästa vecka praoar jag i Sthlm en vecka, det blir nice. Slipper man Gävle ett tag.

Fatbrownies, vad säger ni om jag skulle ändra till brownsugartop(LÖL)?!?!?! GRYMT säger jag

xoxo sockertop/brownsugartop(?)

btw hade jeans på mig idag för första gången på månader


Kommentarer
Postat av: kurdi/lara

hahaha glööööm du är en sockertop!

2009-09-21 @ 20:57:15
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: Olivia

Älskar dej i jeans!!

2009-09-21 @ 21:30:39
URL: http://oliviahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0