äntligen fredag!

yeeey äntligen helg! det gillar kurdi.
skolan va heeelt ok idag, vi slapp musiken så vi sluta typ 2,
då åkte jag o gabbi ner till stan, hon letade efter skor, gick inte såå bra då
sen gick vi till söder o fikade på nya cafet typ mocca? träffade sockertop där så hon fikade med oss :)
sen efter åkte ja hem, ska liksom va med stina idag vi ska väl kolla på idol o fetta oss :D:D
kan fortfarande inte sluta tänka på hur bra robin va igår, gaaah kollar på klippet hela tin, haha.
o det är så jävla lol, ja e typ känd som robin-lara, för alla i skolan ba; såg du robin igår, han va ju skitbra!! haha o alla bomba mej med sms igår efter dom hade visat honom, hahaha roligt tycker jag efterom han bara e min älskling! okej ska sluta nu.

vi hörs sen pusssss / kurdi (bilderna e klickbara)
min fina outfit som ja hade idag, hahah ser typ ut som pokahondas(?) eller nå medeltistjej :D
jaaag sockertop
gabbi

Kommentarer
Postat av: tess

nämen här var eran blogg :D



sv; såå gott :D <3

2009-09-13 @ 18:37:49
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Postat av: gabriellabitchhh

okej;)<3

2009-09-14 @ 18:17:38
URL: http://annahgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0