Aloha!

Hej hej och goddag

hej kära blogg vi har den tjocka svenskan här. Idag har vi haft friluftsdag på skolan ch jag cyklade. 4 MIL!!!!!!!!!! 4 fucking MIL!! det är som att jag skulle cykla till konsum fram och tillbaka typ trehundra ggr! och det gör jag aldrig, inte ens om jag är skit hungrig.. så jag är iallafall så aburdt. direkt efter cyklingen (då jag höll på att falla ihop till en liten utmattat hög av fett) kommer sockertop fram till mig och bara: "Är du klar, så vi kan åka till Willys?"    . . .    vi var tvunga att hanlda till våran lilla skåpis. (skåpkiosk) sokertop lyckades ändå med lindrigare våld tvinga iväg mig till Willys. där jag, om jag inte varit så fattig, skulle ha köpt upp halva butiken. men det blev en guld nougat iallafall :) Och på tal om cyklingen , jag var ju den ända i HELA min klass som skulle cykla.. mobbad? :) men jag cyklade med lina o stina m f. tack gud för det :) kul att cykla helt ensam i 4 MIL liksom!! så sen när jag kom hem var jag absurt trött och har nu sovit i några h men var tvugnen att vakna nu då idol snart börjar.   de får man ju inte missa ;)  ( det är synd bara att Johan åker ut :( )och just det (igen) vi har glömt att medela att tyvärr har våran kära fetto lämnat verksamet SK (skåp kiosken) :( men vi har också fått en ny tjock kompanjon nämligen Amanda "Bullen" Sjöström ( Kallades förr hurtbulle men börjar nu mer likna.. bara en bulle. ) (okej då hon är fortfarande skit hrtig om man jämför med oss, men än då ;) )

  

Hare gött och käeka massor :D

/ Olivia "Svenni" Swerin

Kommentarer
Postat av: Oliwia

Sv. Haha, tack lisa (A) desamma <3

2009-09-22 @ 20:23:52
URL: http://oliwiahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0