Ä N T L I G E N

Lara här, som vanligt..
asså dom andra får fan skärpa sej!! lisa (sockertop) är i praoar i stockholm så henne förlåter jag men asså dom andra!! haha aja skit samma.
orkar inte skriva nå mkt tänkte bara säga att jag fick hem robins singel idag!!!! wohooo hahahaha har ju väntat så länge.
och på lördag ska jag o gabbi (kanske lisa) kaaaanska bara kaaaanska men hoppas, till uppsala o kolla på robin!!!och shoppa då annars skulle hon aldrig följa me! haha ååh hoppas verklign att det blir av,.

hadere bra på praon idag, ska kanske säga vad vi fick äta idag? jaa gjorde först en chailatte helt själv!hahaha
sen när de va lunch gjorde ja en sallad med pasta o massa annat o en cola till de då..!! så jävla gott..
sen vi en cheesecake som blev över ellet nåt? sen fick vi göra chokladbollar o äta ofc. inte så mkt mr sen tror jag, aja lite fett fick man iaf i sej.. :D
lägger upp lite bilder nu, o seen ska ja fortsätta kolla på idol o hämta ostbågar!
haha pusss/kurdi

alicia o jag, glada över att vi fick en cheesecake!! (gabbi ärju allergisk..)
haha ali o ja bakom kassan!!
my babys singel!!!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Lara din lilla rackare, att du alltid får så bra praktik plats:P Få göra egen sallad och grejer, värsta lyx! Och cheesecake, kan det bli bättre haha.

Ska försöka få med Hanaw och komma och fika hos er=)

Robin är faktiskt väldigt fin på singeln måste jag säga! Va kul om ni kan åka till Uppis och spana in honom, ska han spela där eller?

S



2009-09-30 @ 16:31:51
Postat av: josefin larsen

robin is MY BABY!

2009-10-05 @ 20:54:05
URL: http://jelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0