20:53 Söndag

Hola :D

Igår var vi hos frejsi som sagt och hade det jätte mysigt, vi åt pizza, iallafall jag svenni och viktor, Kurdi och freja åt kebab. Det vad iallafall supergott och innan jag och svenni skulle dra, så började vi titta på en skitläskig film asså jag ryser bara jag tänker på den !

Idag har jag varit med Ks och vi har varit och tittat på film, spelat piano och suttit vid datorn hos mig. Förutom det har jag bara slappat och tagit det chill idag :D

Sockertop har varit i hennes stuga i dalarna hela helgen så jag har saknar henne, men vi syns ju imorgon i skolan <33 åhh jag pallar inte skolan... -_-

Kurdi på stan i lördags. Så snygg i päls!:D

Nu ska jag nog sätta mig en stund vid tv:n och sedan blir det väl lite harry potter innan läggdags :P

Måste bara länka till Foki's blogg, åhh hon är så söt och snygg och vacker!!
Jag har börjat läsa hennes blogg dagligen nu! Hon ska vara med i nästa nummer av Frida också :D
Både jag och sockertop är typ lite beroende utav henne!
åhh älska Foki <3

http://fokis.se/

Ha det super bra :)

// Fetto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0