090909 :)

HolaHola!

Nu sitter jag här och har precis kommit hem från teatern och ätit en risifrutti, så gott :D Och vi har massor med lävor och inlämningar att göra nu satt jag tror typ att min hjärna sprängs och det är typ tredje veckan! Det blir så mycket på samma gång satt jag orkar inte med. Jag försöker ta en sak i taget, vilket är den enda strategin jag går på.
Idag har det som sagt varit skola, sedan åkte jag hem och pluggade lite och sedan stack jag på teater. Jag funderar på att anmäla mig till en musikal också som tränar på måndagar, men jag känner typ ingen. Jag kommer ju lära känna massa nya friends och så men ändå HJÄÄLP! Men jag är ändå pepp, jag tycker det är jätte kul men båda teater och sång, och dans lite sådär.. men tillsammans skulle det bli super:D

Jag har också börjat fundera lite intensivare nu på vad jag ska välja för gymnasie, och det är så svårt att hitta någon linje som känns liksom helt rätt men dom jag funderar på just nu är Barn & fritid eller Sam-språk. Och på det inviduellavalet tänker jag ta teater tror jag:)

Nu börjar strax idol, och snart är det i Gävle woho!:) Ha det super!

// Fetto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0