tja bönder

Yes, äntligen bloggar jag - var typ hundra år sedan känns det bokstavligen som?

Igår typ klockan sex skickade Lara sms "snääällla kom och ät chips med mig :(", som den goda vännen jag är så kom jag för hennes skull, och för chipsens.
Kom dit, åt chips, FICK BAKLAVA MIN KÄRLEK, sen kom laras släkt/familj in och satte sig med oss och kollade på tv. Dom var fett  roliga men jag vågade inte skratta, så jag typ bet mig i handen och satt där som ett offer. Nice.
Fetto anslöt sig sedan och vi hade en mycket trevlig kväll as usual =) love u guys. shit jag är ju really sj/em......

Imorgon ska jag + flera till uppis (aka uppsala) chilly jao

Och på tisdag åker jag till madeira i två veckor CHILLY 4REAL

SOLONG
Sockertop, Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0